• 20181221_720x370_kulen.jpg

Aktualno

Pokrenuta kampanja „Da! Domaće je!“

Udio hrvatskih dobavljača u SPAR-u dosegnuo visokih 77 posto

SPAR Hrvatska pokrenuo je veliku kampanju „Da! Domaće je!“ kojom na svojim policama nastavlja prednost davati domaćim dobavljačima. Udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu već sada iznosi 77 posto, čime SPAR potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti, ali daje i velik doprinos domaćem gospodarstvu.

Trenutno SPAR surađuje s čak 400 malih, srednjih i velikih hrvatskih dobavljača i taj broj neprestano raste. Samo od travnja ove godine broj domaćih dobavljača povećao se za 5,8 posto, a najveći rast ove godine zabilježen je u kategorijama svježeg voća i povrća te u kategoriji vina.

Plasiranjem svojih proizvoda kroz SPAR-ovu prodajnu mrežu velik broj domaćih dobavljača postigao je značajan rast te je upravo nastavak takvog trenda cilj nove kampanje „Da! Domaće je!“. Jedan od načina kojim SPAR podržava domaće dobavljače je uključivanje njihovih proizvoda u svoje robne marke. Tako, na primjer, u sklopu S-Budget robne marke SPAR surađuje s 50-ak dobavljača u Hrvatskoj.

„SPAR Hrvatska od prvog dana poslovanja surađuje s hrvatskim dobavljačima. Kupcima želimo ponuditi kvalitetne hrvatske proizvode bilo da je riječ o malim proizvođačima i OPG-ovima ili srednjim i velikim tvrtkama. Nakon što smo im omogućili plasiranje proizvoda u našim trgovinama u cijeloj Hrvatskoj, ovom kampanjom želimo im dati dodatnu vidljivost među našim kupcima. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni te će SPAR i dalje podržavati hrvatske partnere“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Upoznajte naše dobavljače!

 

Spar.hr zbog boljeg korisničkog iskustva koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "Slažem se" prihvaćate korištenje kolačića. Saznajte više.