• 20190329_spar_da_domace_je_jaja_720x370_20190308.jpg

AKTUALNO

SPAR i INTERSPAR prodaju isključivo jaja hrvatskog podrijetla

SPAR Hrvatska u svom bogatom asortimanu kupcima nudi isključivo jaja hrvatskog podrijetla. Tako su u SPAR i INTERSPAR trgovinama dostupna jaja iz sjeverne i istočne Hrvatske kao na primjer proizvođača Luneta, Perfa, Marijančanka i Petričević, a u širokoj ponudi nalaze se i jaja iz Dalmacije proizvođača Vrana te jaja s područja Istre i Kvarnera koja proizvodi tvrtka Agrokoka Pula.

SPAR Hrvatska surađuje s najvećim hrvatskim proizvođačima jaja koji ih na police SPAR-a i INTERSPAR-a plasiraju pod vlastitim brendom, a dodatno ih podržava i time što njihova jaja uključuje u SPAR robne marke. Uz velike, ovisno o svojim proizvodnim kapacitetima, i mali proizvođači jaja plasiraju svoje proizvode u SPAR i INTERSPAR trgovinama, osobito u regiji iz koje dolaze.

Kupci, ovisno o svojim potrebama, u SPAR-u i INTERSPAR-u mogu pronaći jaja u klasičnim pakiranjima od 6 ili 10 komada, ali i u velikim pakiranjima od 30 komada. U bogatom asortimanu nalaze se i Vital jaja bogata OMEGA 3 masnim kiselinama.

Jaja su vrlo osjetljiva namirnica pa je vrlo važno da kupci znaju detalje o njihovoj kvaliteti. Razlika se očituje kroz način hranjenja i kretanja nesilica što je na jajetu jasno označeno kategorijama 0, 1, 2 i 3. Kategorija 0 označava bio ili organska jaja, 1 jaja iz slobodnog uzgoja, 2 jaja iz podnog (štalskog) uzgoja, 3 jaja iz kaveznog uzgoja. Uz to, na svakom jajetu mora postojati i žig koji označava način držanja nesilica, zemlju podrijetla i broj proizvođača i objekta. Ukupna potrošnja u Hrvatskoj iznosi 700 milijuna jaja, odnosno 180 jaja po osobi godišnje. Iako se radi naizgled o dosta velikoj potrošnji, ona je još uvijek ispod europskog prosjeka koji iznosi 220 jaja po osobi godišnje.

Jaja iz domaćeg uzgoja samo su dio velike ponude najkvalitetnijih domaćih proizvoda koji su dostupni u SPAR i INTERSPAR trgovinama. Kampanjom „Da, domaće je!“ SPAR Hrvatska stavlja naglasak na važnost poticanja kupovine hrvatskih proizvoda čime potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti. S ukupno 35 milijuna prodanih jaja godišnje, hrvatski proizvođači jaja imaju priliku rasti zajedno sa SPAR-om.

  • 20190213_spar_da_domace_je_720x370_20190201.jpg

KAMPANJA

U SPAR i INTERSPAR trgovinama više od 200 sireva domaće proizvodnje

SPAR Hrvatska u svojoj bogatoj ponudi domaćih proizvoda nudi više od 200 sireva domaće proizvodnje iz svih regija Hrvatske.

U SPAR i INTERSPAR trgovinama dostupni su sirevi iz Hrvatskog zagorja, kao što su Plemićki sir i Prgica te sirevi iz Slavonije, poput tvrdih sireva Barun Trenk i Fra Luka te mekog Bučkog sira. U bogatoj ponudi
SPAR-a i INTERSPAR-a nalaze se i tvrdi sirevi iz Dalmacije, paški sirevi i skute te razni sirevi iz Istre i Like.

Kupci u ponudi mogu pronaći i sireve koje proizvode manje hrvatske mljekare, od 100 posto hrvatskog mlijeka, pripremljene na tradicionalni i ekološki način.

Tako, primjerice, mljekara Caseus iz Ogulina proizvodi autohtoni Tounjski sir – dimljeni kravlji sir sa zlatnosmeđom korom, te dimljene gorske sireve sa začinskim biljem. U klasi sušenih sireva koje proizvodi mljekara EURO-MILK Beloslavec ističe se sir Dragec s crvenom paprikom, zelenim paprom ili češnjakom. Na policama SPAR-a i INTERSPAR-a moguće je pronaći i eko sireve Gabrijel od eko kozjeg mlijeka proizvedene u Dugom Selu, u mljekari AMBIENTA PARK, a u ponudi su i tvrdi istarski sirevi s maslinama, paprom ili paprikom proizvedeni od domaćeg kozjeg mlijeka u mljekari Vesna Loborika.

U širokom asortimanu domaćih sireva koje nudi SPAR Hrvatska kupcima su tako na raspolaganju proizvodi raznih kombinacija okusa i tekstura. Ovi mliječni proizvodi vrhunske kvalitete prave su gurmanske poslastice koje mogu izvrsno poslužiti kao predjelo, brzi zalogaj ili neizostavan sastojak za pripremu raznih ukusnih jela.

Domaći sirevi samo su dio velike ponude najkvalitetnijih domaćih proizvoda koji su dostupni u SPAR i INTERSPAR trgovinama. Kampanjom „Da, domaće je!“ SPAR Hrvatska stavlja naglasak na važnost poticanja kupovine hrvatskih proizvoda čime potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti, dajući prednost domaćim dobavljačima.

  • 20190215_kulen.jpg

KAMPANJA

U SPAR-u i INTERSPAR-u bogata ponuda domaćih suhomesnatih proizvoda

U SPAR-u i INTERSPAR-u kupci mogu pronaći najveći izbor domaćih proizvoda, među kojima se nalazi i više od 500 suhomesnatih proizvoda hrvatske proizvodnje.

Ponuda uključuje proizvode srednjih i velikih proizvođača kao što su Gavrilović, PIK Vrbovec, Vindija, PPK, Podravka, Mesna industrija Ravlić, Žito, Pršut Voštane, Dimmes, Mesoprerada, Pisinium, Milivoj Medven i Valipile. U SPAR i INTERSPAR trgovinama dostupni su i suhomesnati proizvodi malih proizvođača koji  surađujući sa SPAR-om Hrvatska u kontinutetu rastu, poput Igomata, Drniške pršutane, Silme, Puntice, Pamine, Frelima i Mesorada.

Kupci tako mogu birati među raznim trajnim i polutrajnim salama i kobasicama, pršutima i ostalim trajnim sušenim proizvodima te čvarcima. Ove suhomesnate delikatese savršen su odabir za ukusan obrok i izvrsna gastro delicija za posebne prilike te proslave obiteljskih događaja.

Domaći suhomesnati proizvodi samo su dio bogate ponude hrvatskih proizvoda u SPAR i INTERSPAR trgovinama. Kampanjom „Da, domaće je!“ SPAR Hrvatska stavlja naglasak na važnost poticanja kupovine domaćih proizvoda i time potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti, ali daje i velik doprinos domaćem gospodarstvu.

  • 20190215_rajcice_banner.jpg

KAMPANJA

Pokrenuta kampanja „Da! Domaće je!“

Udio hrvatskih dobavljača u SPAR-u dosegnuo visokih 77 posto

SPAR Hrvatska pokrenuo je veliku kampanju „Da! Domaće je!“ kojom na svojim policama nastavlja prednost davati domaćim dobavljačima. Udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu već sada iznosi 77 posto, čime SPAR potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti, ali daje i velik doprinos domaćem gospodarstvu.

Trenutno SPAR surađuje s čak 400 malih, srednjih i velikih hrvatskih dobavljača i taj broj neprestano raste. Samo od travnja ove godine broj domaćih dobavljača povećao se za 5,8 posto, a najveći rast ove godine zabilježen je u kategorijama svježeg voća i povrća te u kategoriji vina.

Plasiranjem svojih proizvoda kroz SPAR-ovu prodajnu mrežu velik broj domaćih dobavljača postigao je značajan rast te je upravo nastavak takvog trenda cilj nove kampanje „Da! Domaće je!“. Jedan od načina kojim SPAR podržava domaće dobavljače je uključivanje njihovih proizvoda u svoje robne marke. Tako, na primjer, u sklopu S-Budget robne marke SPAR surađuje s 50-ak dobavljača u Hrvatskoj.

„SPAR Hrvatska od prvog dana poslovanja surađuje s hrvatskim dobavljačima. Kupcima želimo ponuditi kvalitetne hrvatske proizvode bilo da je riječ o malim proizvođačima i OPG-ovima ili srednjim i velikim tvrtkama. Nakon što smo im omogućili plasiranje proizvoda u našim trgovinama u cijeloj Hrvatskoj, ovom kampanjom želimo im dati dodatnu vidljivost među našim kupcima. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni te će SPAR i dalje podržavati hrvatske partnere“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Upoznajte naše dobavljače!

Spar.hr zbog boljeg korisničkog iskustva koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "Slažem se" prihvaćate korištenje kolačića. Saznajte više.