Foto agencija Sjever
Foto agencija Sjever

Istražili smo zašto se nikako ne možete zaustaviti na samo jednom perecu

Tri kilometra od Varaždina, u općini Trnovec, sjedište je male obiteljske tvrtke Zlatno zrno. Ako dosad i niste čuli za ime ove tvrtke, sigurni smo da ćete lako prepoznati njihov najpoznatiji proizvod. Naime, suhi slani pereci tvrtke Zlatno zrno ogroman su hit, a ako ste ih ikada probali, vjerujemo da vam ne treba puno objašnjavati zašto.

Priča o Zlatnom Zrnu počela je još 1998. godine, kada su roditelji današnje direktorice Sandre Bajrić pokrenuli malu pekarsku radnju. "Sve je zapravo počelo s entuzijazmom, znanjem i radom mojih roditelja", naglašava Bajrić. Njihovi su proizvodi kroz godine postali iznimno popularni, isprva u varaždinskom kraju, a onda i šire, pa je posao u 23 godine narastao do 43 zaposlenika, koliko ih imaju danas.

Foto agencija Sjever
Foto agencija Sjever

Zlatna medalja za kvalitetan proizvod

Na tom putu, među važnim stepenicama, posebno ističe jedan uspjeh. U 2016. godini njihovi su pereci dobili zlatnu medalju za kvalitetan hrvatski pekarski proizvod u razredu grisini proizvoda, pa su u Zlatnom zrnu odlučili ovaj, dotad omiljeni lokalni proizvod,  nuditi na nacionalnom tržištu. "Taj uspjeh nas je potaknuo da svoj proizvod počnemo nuditi na širem tržištu, tako da smo ušli u suradnju sa SPAR-om", prepričava Sandra Bajrić.

Kako kaže tehnologinja Ana Marija Šumiga, tajna neodoljivosti pereca Zlatnog zrna je jednostavna. U proizvodnji koriste samo prirodne sastojke, koji su od prvog dana isti. Isprva su svi pereci rađeni ručno, no kako je potražnja rasla, prešli smo na industrijsku proizvodnju".

Osim najpopularnijih pereca, u trgovinama SPAR-a i INTERSPAR-a možete pronaći i fantastičan domaći kukuruzni kruh Zlatnog zrna. "Mi smo počeli s pekarstvom, ali danas radimo i slastice. Tržište diktira trendove, a mi im se moramo prilagođavati i reagirati. Danas nemamo samo jedan segment, nego imamo široku ponudu proizvoda koji nas drže. Radimo slastice, kruh, peciva i trudimo se često ponuditi nove proizvode, ali na kraju sve ovisi o kupcu. Naši proizvodi nemaju neke velike reklame, nego ga kupci sami traže, i to ne samo po policama, nego znaju zvati i pitati gdje ih mogu naći. Nekad ih šaljemo i poštom", kaže Bajrić.

Zašto se ništa ne prikazuje?

Pereci na police SPAR-a dolaze pod vlastitom markom ENJOY u pakiranju od 100 g i u većem pakiranju od 250 g pod vlastitom markom SPAR. Pereci i kukuruzni kruh Zlatnog zrna samo su mali dio hrvatskih prehrambenih proizvoda koji se mogu pronaći na policama SPAR-a i INTERSPAR-a. Kampanjom “Da, domaće je” SPAR okuplja vrhunske proizvođače hrane iz cijele Hrvatske i osigurava im mjesto na policama diljem Hrvatske, ali i na inozemnim tržištima Sjeverne Italije, Austrije, Mađarske I Slovenije.