Copyright: Miljenko Hegedic, +385 98 418 088, www.hegedic.net Copyright: Miljenko Hegedic, +385 98 418 088, www.hegedic.net

SPAR Hrvatska

SPAR Hrvatska osnovan je 2004. godine i dio je SPAR Austria grupe. Prvi INTERSPAR hipermarket otvoren je 2005. godine u Zadru, a danas broji 130 trgovina i više od 4600 zaposlenih. Sa svojim SPAR supermarketima i INTERSPAR hipermarketima prisutan je u 47 gradova diljem Hrvatske. 


U bogatoj ponudi SPAR-a i INTERSPAR-a kupci mogu pronaći vrhunske proizvode SPAR robnih marki te proizvode originalnih brendova. Od robne marke S-Budget s proizvodima diskontnih cijena preko SPAR marke kvalitete do najšire ponude vlastitih marki bio i vege proizvoda pa sve do Vital i SPAR Premium linije proizvoda. SPAR Hrvatska svakodnevno svojom ponudom i cijenama odgovara zahtjevima kupaca i trendovima, a brojnim ponudama i pogodnostima kontinuirano osigurava odlične kupovne prilike.


Otkako je došao na hrvatsko tržište, zajedno sa SPAR-om Hrvatska razvijao se i rastao velik broj domaćih proizvođača. SPAR Hrvatska treći je po veličini trgovački lanac u zemlji i drugi najbrže rastući trgovac. S takvim rastom SPAR je pružio i veliku priliku hrvatskim proizvođačima koji su sa svojim proizvodima našli put do kupaca, a SPAR i INTERSPAR su postale trgovine s najviše domaćih proizvoda. 


Osim na policama SPAR-a Hrvatska mnogi domaći proizvođači, uspjeli su plasirati svoje proizvode kroz SPAR prodajnu mrežu i na inozemna tržišta te su tako kroz izvoz osigurali daljnji rast, razvoj svojih proizvoda i otvaranje novih radnih mjesta. Hrvatski proizvodi tako se trenutno izvoze u Austriju, Mađarsku, Sloveniju i Italiju.


Uvrštavanjem proizvoda hrvatskih dobavljača u svoj bogati asortiman, SPAR stavlja naglasak na hrvatsku kvalitetu i značajno doprinosi domaćem gospodarstvu, a po drugi puta i ove godine proglašen je najboljim trgovcem u zemlji prema izboru specijaliziranog magazina Ja Trgovac.

Etički kodeks

Etički kodeks utvrđuje načine postupanja poslovnih subjekata u svrhu pouzdanog i transparentnoguvođenja eura u Republici Hrvatskoj, s ciljem stvaranja povjerenja i sigurnog okruženja za potrošače.

Etički kodeks namijenjen je svakom poslovnom subjektu u nefinancijskom i financijskomsektoru, koji radi u Republici Hrvatskoj i posluje u izravnom odnosu s potrošačima.

S danom pristupanja Etičkom kodeksu, poslovni subjekt stječe pravo na postavljanje vizualne identifikacijskeoznake te prihvaća i jamči provedbu načela Etičkog kodeksa:

 

  1. postupak uvođenja eura neće se zloupotrijebiti za neopravdano povećanje cijenaroba i usluga unatoč tome što se cijene formiraju na temelju ponude i potražnje naslobodnom tržištu;
  2. preračunavanje cijena i drugih novčanih iskaza vrijednosti te zaokruživanje istihobavljat će se isključivo po fiksnom tečaju konverzije u njegovom punom brojčanomiznosu te u skladu s matematičkim pravilima zaokruživanja;
  3. na prodajnim mjestima i mjestima pružanja usluga odnosno na internetskim stranicama,dvojno će se iskazati cijene i drugi novčani iskazi vrijednosti za sve robe iusluge u kuni i u euru u razdoblju dvojnog iskazivanja cijena, od 5. rujna 2022. do 31.prosinca 2023.;
  4. prilikom provođenja promotivnih i marketinških aktivnosti prikazivat će se dvojnoiskazane cijene i drugi novčani iskazi vrijednosti uvijek prikazujući i fiksni tečajkonverzije;
  5. fiksni tečaj konverzije bit će istaknut na računima, u prodajnom prostoru, mjestupružanja usluga odnosno na internetskim stranicama na jasan, čitljiv, vidljiv i lakouočljiv način s ciljem što jednostavnijeg preračunavanja i usporedbe cijena i drugihnovčanih iskaza vrijednosti za potrošače;
  6. radnici poslovnog subjekta bit će pravodobno informirani i osposobljeni vezano uzpostupak uvođenja eura kako bi potrošačima na što transparentniji način objasnilipravila o preračunavanju i zaokruživanju cijena i drugih novčanih iskaza vrijednosti tedvojnom iskazivanju u okviru svoje djelatnosti;
  7. u razdoblju dvojnog optjecaja posebna pažnja posvetit će se pravilnom i jasnompreračunavanju ostatka iznosa koji se mora vratiti potrošaču u eurima.

Vizualna identifikacijska oznaka - logotip i slogan, bit će postavljena na prodajna mjesta i mjestapružanja usluga odnosno na internetske stranice, uključujući postavljanje vizualne identifikacijske oznake i prilikom provođenja promotivnih i marketinških aktivnosti.

Prestanak obveze primjene Etičkog kodeksa nastupa s danom 31.12.2023., ili s danom oduzimanjaprava na isticanje vizualne identifikacijske oznake, ili s danom prestanka postojanja pravne osobnosti.