Bundeva – heroina jeseni koja obnavlja energiju

Jeste li znali da bundeva pripada skupini najzdravijih namirnica svijeta? U sebi sadrži velik broj fitonutrijenata, karotenoida i veliki je prijatelj vašeg zdravlja.

Niskokalorična, a nutritivno bogata

Bogata je alfa i beta karotenima koji joj daju narančastu boju. Uz to što je odličan izvor vitamina A, vrlo je dobar izvor i vitamina C, kalija i mangana, sadrži omega-3 masne kiseline, vitamine B1, B6, B3. Uz bogat sastav ima vrlo malo kalorija jer 280 g buče sadrži 80 kcal. Preporučuje se konzumiranje ekološki uzgojene bundeve, i to u jesen, kad je njezina vrijednost na vrhuncu. Za bundevu se preporučuje kuhanje na pari do 10 minuta jer se kuhanjem u vodi uništavaju njezine hranjive vrijednosti.

Jela od bundeva „vraćaju u život“

Od ove zdrave namirnice pripremajte jednostavna jela poput pirea od muškatne bundeve. Bundevu kuhanu na pari pomiješajte s češnjakom protisnutim s malo maslaca. Dobit ćete pire koji možete poslužiti umjesto pirea od krumpira. Juhu od bundeve dobro je poslužiti sa žličicom bundevina ulja i posuti sezamom i suncokretom. Uživajte u jesenskim plodovima i nikako ne zaboravite na bundevu. Ona nam vraća energiju koja slabi na kraju ljeta i početkom jeseni.