Namirnice koje potiču osjećaj sreće i poboljšavaju raspoloženje

Kad si gladan nisi svoj! Većina nas iz iskustva može potvrditi da je tako. Neredoviti obroci mogu pobuditi razdražljivost i loše raspoloženje, dok s druge strane zdrave prehrambene navike i određene namirnice mogu oraspoložiti i najvećeg mrguda „među Štrumpfovima“.

Trešnje za dobro raspoloženje

Pravila su zapravo vrlo jednostavna. Ako često konzumirate brzu, nezdravu hranu osjećat ćete se lijeno jer sve što pojedete, utječe na sposobnost tijela da proizvodi hormone koji određuju raspoloženje. Zato radije odaberite namirnice od kojih ćete se osjećati bolje! Poput trešnji. Dvadeset trešanja sadrži između 12 do 25 mg salicilata, koji djeluje jednako kao i aspirin. Niskokalorične su i sadrže velik postotak vlakana.

Bosiljak i zeleno povrće

Imate problema sa spavanjem? Terapijsko bilje poput bosiljka djelovat će kao blagi sedativ te će vam pomoći da odspavate potrebnih osam sati. Jako je ukusan u pesto umaku s tjesteninom, svakako probajte. Brokula, kelj i špinat mogu umanjiti stres, pomoći kod ublažavanja glavobolja. Zelenu boju im daje klorofil, koji je bogat magnezijem i koji je potreban za pravilno funkcioniranje organizma.

Kakao i bobičasto voće

Kakao popravlja raspoloženje i dobar je izvor antioksidansa koji štite protiv štetnih slobodnih radikala. Male količine tamne čokolade ili one koja sadrži 70 % kakaa najbolji su izbor ako se želite osjećati bolje. Čokolada ne potiče karijes, a kakaov maslac štiti zube od štetnih bakterija. Također, teobromin iz čokolade učinkovit je za smirenje kašlja. Borovnice su snažni antioksidansi koji usporavaju starenje. Konzumiranje soka od brusnice preporučuje se kao preventivna mjera protiv infekcija urinarnog trakta, a maline su odličan izvor vlakana, kalcija i magnezija.