Zdravi doručak za radna jutra

O važnosti doručka ne moramo više govoriti jer znamo da je to jedan od najvažnijih obroka koji će vam dati snagu za novi radni dan. Ali natjerati se ujutro pripremiti ga druga je priča. Doručak bi trebao biti bogat nutrijentima, osobito proteinima i ugljikohidratima jer će vam oni dati energiju i polet za sve obveze koje vas čekaju. Takav doručak i dobro zasićuje pa nećete posezati za nezdravim grickalicama.

Doručak na žlicu

Zobena kaša može dosaditi ako je kuhate svaki dan za doručak i sljubljujete s istim voćem i sjemenkama. Jeste li probali odležanu kašu? Ne samo da se brže priprema, već vam omogućuje i razne gastronomske igre. Večer prije prelijte zobene pahuljice omiljenim mliječnim napitkom, dodajte chiju, dodatke po želji i spremite u hladnjak. Ujutro će vas dočekati prava mala rapsodija okusa. Puding od chije također je dobar izbor. Chiju prelijte mlijekom, dodajte malo kakaa i spremite u hladnjak. Do jutra će nabubriti  i vaš je doručak spreman.

Neki novi sendviči

Za ispeći jaja ne treba vam puno vremena. Dok pijete kavu, ona su gotova. Pripremite omlet uz dodatak povrća, avokada, začinskog bilja ili što god vam padne na pamet, samo je vaša mašta granica. Svima omiljeni sendviči u zdravijoj varijanti dobivaju sasvim novo lice. Cjeloviti zrnati kruh u kombinaciji s avokadom, rajčicom i pečenim jajetom odličan je izvor hranjivih tvari. Ili složite dimljeni losos, kremasti sir, malo začina i to je to.

Može i smoothie

Upaliti blender zaista ne zahtijeva puno vremena, a smoothie koji ćete dobiti osigurat će vam sve potrebno. Jogurt, mlijeko, voće, žitarice, povrće, med, javorov sirup samo su neki od sastojaka od koji možete smućkati doručak koji će biti gotov u doslovno pet minuta. Voćna salata nije zadužena samo za ljetna osvježenja. Također može biti i odličan doručak. Umiješajte omiljeno voće, prelijte dresingom od meda, limunova soka i malo bosiljka i uživajte.