Roditelji i djeca: kako probuditi tek djeteta

Za roditelje nema boljeg osjećaja od onog dok gledaju svoje dijete kako „čisti“ tanjur do posljednje mrvice. Zato vam otkrivamo jela koja uz zanimljiv odabir namirnica postaju omiljena dječja hrana i bude tek. Prije ili kasnije svaki će se roditelj suočiti sa situacijom u kojoj dijete odbija pojesti svoj ručak ili večeru. Prehrana je često jedno od prvih područja u kojem će dijete pokušati preuzeti kontrolu, što mamama i tatama često može izazvati glavobolje.

Izbirljivost za stolom i kompromisi

Kao roditelj važno je znati da ste odgovorni za pravilan raspored obroka i užina. Korisno je znati i da su djeca sporija od odraslih u prihvaćanju novih okusa i tekstura. Najprivlačnija su im blago začinjena jela glatke teksture. Imajte na umu da privlačna hrana budi tek, stoga im pokušajte probuditi apetit tako da lijepo poslužite i dekorirate jelo. Pronađite kompromis s jelima koja je najjednostavnije učiniti atraktivnima.

Poslužite tjesteninu ili ribu

Tjestenina predstavlja dobar izvor energije, vlakana i vitamina. Obično je dobro prihvaćena kod djece i samim time savršen izbor da svom djetetu „prošvercate“ i zdravo povrće poput špinata ili brokule. Ako vaše dijete nije jedno od onih rijetkih primjera kojima ništa nije draže od zdjele ribica, onda se svakako morate potruditi pronaći način na koji ćete ribu ubaciti u njegovu prehranu. S lososom ne možete pogriješiti, kao ni s finom ribljom paštetom koju im (katkad) možete poslužiti zajedno s čipsom.

Juha, omlet ili zdrava pizza

Domaće juhe pripremljene od svježih, domaćih namirnica odličan su izbor za ručak vašeg mališana. Možete eksperimentirati s juhama od rajčice, leće, gljiva i slično. Omlet je vrlo jednostavno i zahvalno jelo koje će mališani obožavati, a možete ga pripremiti i s dodacima poput povrća i sira koji će mu dati zanimljiviji okus. Tko kaže da pizza ne može biti zdrava? Ispecite domaću pizzu i dopustite djeci da eksperimentiraju i dekoriraju je zdravim povrćem koje će im odmah djelovati ukusnije.