Obrok no. 1! Najbolje varijacije doručka za više energije

Sljedeći put kad izjurite iz stana bez da ste prvo nešto pojeli za doručak, razmislite o ovome – preskakanje doručka može uzrokovati prejedanje kasnije tijekom dana i nagomilavanje viška kilograma. Ali ono što doručak uistinu čini posebno privlačnim jest njegova ključna uloga u produktivnosti koja treba svima. Ako dan započnete zdravim obrokom, on će vam dati energiju za lakše svladavanje dnevnih zadataka, ali i pružiti potrebnu količinu ugljikohidrata, vlakana i proteina. Određene namirnice dokazano daju dodatan poticaj mozgu u smislu poboljšanja koncentracije i sposobnosti pamćenja.

Zobene pahuljice

Zobene pahuljice dobar su izbor za prvi obrok u danu jer zob sadrži beta-glukan, vrstu vlakana koja smanjuju kolesterol, a također je bogata i omega-3 masnim kiselinama, folnom kiselinom i kalijem. Probajte izbjeći zobene pahuljice s puno šećera, već ih radije zasladite s malo meda, voća i oraha.

Grčki jogurt ili grejp

Ovaj kremasti jogurt bogat je kalcijem i proteinima te će stvoriti osjećaj sitosti. Dodajte mu omiljeno voće i uživajte u okusu. Pokušavate smršavjeti? Prema nekim studijama, konzumacija pola grejpa prije svakog obroka pomoći će vam da lakše i brže izgubite suvišne kilograme. Pomiješajte ga s jogurtom ili jajima i uživajte u svom doručku.

Banane ili jaja

Banane su dobar izvor kalija koji pomaže kod snižavanja krvnog tlaka, a jedna banana ujutro stvorit će vam osjećaj sitosti. Možete je narezati na kriške i dodati u zdjelicu zobenih pahuljica ili ih pomiješati s jogurtom i žitaricama. Jaja su izvor proteina i hranjivih tvari poput vitamina D, a iako ih mnogi smatraju krivcem za povišeni kolesterol, stručnjaci smatraju da to nije točno te da su jaja odličan izbor za početak dana jer su bogata vitaminima B, D i E, cinkom, željezom i folnom kiselinom. Također potiču funkcije mozga te potiču koncentraciju.