Aktivno smo se pridružili svjetskoj inicijativi za poboljšanje zdravlja smanjenjem šećera u našim proizvodima. U okviru kampanje „Manje šećera, više zdravlja“ našim kupcima smo partner u odabiru zdravijih namirnica čime se smanjuje negativan utjecaj prekomjerne količine šećera u prehrani.
Vegetarijanska/veganska prehrana – podržavanjem međunarodne inicijative „Meatless Monday“ (u prijevodu – Ponedjeljkom bez mesa) kojom svakog ponedjeljka osiguravamo popust na vegetarijanske i veganske proizvode nudimo kupcima bogat izbor proizvoda visokokvalitetnih namirnica bez mesnog porijekla.
Samo Natur*Pur, naša linija vlastite robne marke, ima nekoliko stotina proizvoda, a tu su još i proizvodi drugi dobavljača. Ponosni smo na činjenicu da najširom ponudom BIO proizvoda možemo potvrditi našu lidersku poziciju u segmentu BIO i organske ponude.
Potražnja za zdravijim namirnicama konstantno raste te nas potiče na razmišljanje na koji način možemo dati svoj doprinos poboljšanju zdravlju naših kupaca. Kruh je kompletna namirnica i faktor uravnotežene prehrane te je posebno važno da njegovom svakodnevnom konzumacijom ne doprinosimo prekoračenju preporučene dnevne količine soli.
Stalno povećavamo udio jaja iz podnog uzgoja te njihov udio sada čini 40%. Usto jaja iz slobodnog uzgoja koja su na tržištu od svibnja 2020. godine bilježe rast od 4% u odnosu na prethodnu godinu, a bio jaja, također na tržištu od svibnja 2020. godine rast od 1%. U našem asortimanu nemamo proizvode od Merino vune ili životinjskog krzna!
Prvi smo trgovački lanac koji je nositelj oznake „Živjeti zdravo“. Uključivanjem u ovaj projekt pokazujemo našu usmjerenost na poboljšanje zdravlja cijele populacije kroz informiranje i edukaciju građana o tome što jedemo.