Hrana od koje ćete se osjećati bolje

Trešnje

Prije nego što posegnete za tabletama protiv bolova, pojedite trešnje. 20 trešanja sadrži između 12 do 25 mg salicilata, koji djeluje jednako kao i aspirin.  Niskokalorične su i sadrže velik postotak vlakana.

Bosiljak

Imate problema sa spavanjem? Terapijsko bilje poput bosiljka djelovat će kao blagi sedativ te će vam pomoći da odspavate potrebnih osam sati. Možete ga koristiti u pesto umaku s tjesteninom te tako poboljšati svoj san.

Zeleno povrće

Brokula, kelj i špinat mogu umanjiti stres, pomoći kod ublažavanja glavobolja i mjesečnih hormonalnih promjena. Zelenu boju im daje klorofil, koji je bogat magnezijem i koji je potreban za pravilno funkcioniranje organizma.

Češnjak

Jača srce i krv, i ima anti-bakterijska, anti-gljivična i anti-virusna svojstva. Također see smatra da snižava visok krvni tlak.Ključni sastojak češnjaka je alicin, koji sprečava rak. 

Kakao 

Kakao popravlja raspoloženje i dobar je izvor antioksidansa koji štite protiv štetnih slobodnih radikala. Male količine tamne čokolade ili one koja sadrži 70% kakaa najbolji su izbor ako se želite osjećati bolje. Čokolada ne potiče karijes, a kakaov maslac štiti zube od štetnih bakterija. Također, teobromin iz čokolade učinkovit je za smirenje kašlja.

Bobičasto voće

Skupe su, ali su borovnice istodobno i snažni antioksidanski koji mogu usporiti razvoj raka i usporavaju starenje. Konzumiranje soka od brusnice preporučuje se kao preventivna mjera protiv infekcija urinarnog trakta, a maline su odličan izvor vlakana, kalcija i magnezija.


Deserti na temu bobičastog voća