SPAR aplikacija - često postavljena pitanja, pomoć i podrška

Opće informacije o SPAR aplikaciji

Koliko iznosi naknada za korištenje SPAR aplikacije?

SPAR aplikacija u potpunosti je besplatna te nema dodatnih naknada. Za korištenje aplikacije potrebna vam je internet veza. 

Kako mogu ostvariti pogodnosti i popuste ako ne koristim pametni telefon, te nemam pristup aplikaciji?

Još uvijek možete primati naše promocije koje dolaze u tiskanom materijalu kao što su letci, katalozi, markice za popust, Jokeri i kuponi. Navedene pogodnosti bit će i dalje dostupne u tiskanom obliku.  

Međutim, postoje dodatni popusti koji se nude unutar aplikacije, a navedene ponude i popuste možete iskoristiti samo ako ste se registrirali i koristite aplikaciju. 

Preuzimanje i registracija

Gdje mogu preuzeti SPAR aplikaciju?

Za Android mobilne uređaje aplikaciju možete preuzeti putem Google Play trgovine, dok je za iOS uređaje aplikacija dostupna putem Apple App trgovine. 

Je li potrebna registracija u SPAR aplikaciji?

Da, za korištenje aplikacije potrebna je registracija nakon čega će vam biti dostupne sve funkcionalnosti i pogodnosti aplikacije. 

Na koji način je potrebno izvršiti registraciju?

Prilikom preuzimanja aplikacije potrebno je unijeti e-mail adresu, odabrati lozinku, prihvatiti Opće  uvjete i dati Privolu za obradu osobnih podataka. Nakon unosa navedenih podataka, na vašu e-mail adresu stići će poruka za potvrdu registracije, nakon čega je moguća prijava u aplikaciju.  

Što se događa u slučaju ponovnog preuzimanja aplikacije?

Ako imate korisnički račun potrebna je prijava unutar SPAR aplikacije putem e-mail adrese te odabrane lozinke. Sve prethodno ostvarene pogodnosti bit će vam dostupne nakon prijave kao i vaši digitalni računi, ako je navedena opcija bila aktivirana u aplikaciji.

Mogu li koristiti svoj račun na više mobilnih uređaja?

Da, SPAR aplikaciju moguće je koristiti na četiri različita uređaja istovremeno.

Postoji li mogućnost brisanja korisničkog računa?

Da. U SPAR aplikaciji idite na sekciju “Više” --> “Pravni okvir”--> “Izbriši SPAR korisnički račun”. Vaš korisnički račun će biti izbrisan.

Moj SPAR kȏd

Što je “Moj SPAR kȏd”?

SPAR kȏd predstavlja osobni broj korisnika/ osobni bar kȏd. Kȏd je kombinacija slova i brojeva. Može se pronaći na početnom zaslonu aplikacije SPAR kada kliknete na “SPAR kȏd”.

Kako mogu dobiti svoj SPAR kȏd?

SPAR kȏd se automatski generira (dodjeljuje) nakon registracije i isti se nalazi na početnom zaslonu aplikacije.

Zašto trebam skenirati SPAR kȏd?

SPAR kȏd predstavlja vaš osobni jedinstveni broj unutar aplikacije. Ako na blagajni prije plaćanja skenirate svoj SPAR kȏd sakupljate i koristite SPAR promotivne pogodnosti.

Gdje je moguće koristiti SPAR kȏd?

SPAR kȏd je moguće koristiti unutar Hrvatske u svim INTERSPAR hipermarketima, SPAR supermarketima, Interspar trafikama te ugostiteljskim objektima društva SPAR. SPAR kȏd možete koristiti na svim blagajnama uključujući i samoposlužne blagajne.

Što u slučaju poteškoća prilikom skeniranja SPAR kȏda?

U slučaju poteškoća potrebno je zatvoriti te ponovno pokrenuti aplikaciju. Ako skeniranje SPAR kȏda i dalje nije moguće, zahtjev za dodatnom provjerom možete proslijediti putem kontakt obrasca na SPAR internet stranici ili putem aplikacije preko sekcije “Više” na izborniku "Pomoć i podrška" gdje odaberete “Kontakt”.

Mogu li koristiti snimku zaslona (screenshot) ili snimiti crtični kȏd u neku drugu aplikaciju koju koristim za ostale kartice za svoj SPAR kȏd?

Ne, crtični kȏd koje se nalazi iza SPAR kȏda stalno se ažurira i vrijedi samo jednu minutu. Potrebno je pokazati SPAR kȏd iz SPAR aplikacije na blagajni kako biste iskoristili pogodnosti.

Kuponi aplikacije

Kako možete koristiti kupone unutar SPAR aplikacije?

Jednostavnim skeniranjem kȏda na blagajni, prije plaćanja, popust će se automatski primijeniti.

Koliko dugo vrijede moji kuponi unutar SPAR aplikacije?

Informacije o trajanju i načinu korištenja kupona moguće je provjeriti unutar aplikacije, otvaranjem detaljnih informacija za svaki pojedinačni kupon.

Zašto ne vidim kupone u svojoj SPAR aplikaciji?

Ako ste iskoristili sve svoje kupone, postoji mogućnost da ćete morati pričekati novi tjedan promocije za dodatne kupone. Dostupnost novih kupona potrebno je provjeriti kroz nekoliko dana te ako isti nisu vidljivi, zahtjev za provjerom možete poslati putem naše kontakt forme na internet stranici ili kroz aplikaciju preko sekcije “Više”, na izborniku "Pomoć i podrška" odaberete “Kontakt”.

Zašto imam drugačije kupone od ostalih korisnika aplikacije?

Osim kupona koji su dostupni svim korisnicima aplikacije, možete dobiti posebne kupone. Analizom sadržaja vaše košarice i korištenja aplikacije omogućujete nam da kreiramo pogodnosti koje su relevantne baš za vas. Ako odaberete omiljenu trgovinu putem aplikacije, postoji mogućnost da ćete primiti dodatne digitalne kupone koji vrijede samo za navedenu lokaciju.

Jokeri

Što je Joker?

Joker omogućava kupnju jednog artikla uz određeni postotak sniženja. Jokerom ostvarujete popust na najskuplji artikl koji ispunjava uvjete za popust. Joker je dostupan unutar vaše SPAR aplikacije. Rok valjanosti i uvjeti korištenja vidljivi su u vašoj SPAR aplikaciji.

Gdje se mogu iskoristiti Joker popusti?

Joker popuste možete iskoristiti unutar Hrvatske u svim INTERSPAR hipermarketima, SPAR supermarketima, INTERSPAR trafikama te ugostiteljskim objektima društva SPAR. Joker popuste možete koristiti na redovnim i samoposlužnim blagajnama. Imajte na umu da se Joker popusti primjenjuju na samoposlužnim blagajnama isključivo nakon što pritisnete "Plati"!

Koji su uvjeti Joker promocije?

Jokere možete iskoristi na proizvode iz asortimana prehrane, pića, kemije i kozmetike, u količinama za osobnu upotrebu. Kartonsko pakiranje pića ili nosiljka s pićima vrijedi kao 1 komad. 

Jokere se ne mogu iskoristiti na akcijske proizvode, S-BUDGET proizvode, proizvode čije su cijene regulirane Odlukom Vlade RH o ograničenju cijena određenih prehrambenih proizvoda, sve svježe meso, svu svježu ribu i sushi, zamjenska mlijeka PRE 1, neprehrambene proizvode, novine, knjige i duhanske proizvode, proizvode iz programa vjernosti, povratnu naknadu i ambalažu, kartice i bonove za mobilne telefone, SPAR poklon kartice, vrijednosne kartice, poklon pakete Selectbox. Popusti se ne zbrajaju i ne mogu se kombinirati. Jokere možete koristiti uz sva sredstva plaćanja omogućena na prodajnom mjestu.

Koliko Jokera mogu iskoristiti po kupnji?

Možete iskoristiti najviše četiri Jokera po jednoj kupnji. Posebni Jokeri se ne računaju za ovaj ukupan zbroj.

Kako mogu iskoristiti Jokere?

Korištenje Jokera vrši se skeniranjem vašeg SPAR kôda na blagajni prije plaćanja. Ako imate više raspoloživih Jokera, možete isključiti automatsko korištenje te samostalno izabrati koliko Jokera ćete iskoristiti pri određenoj kupnji, poštujući maksimalno dozvoljeni broj.

Ako u vašoj kupnji postoje artikli koji ispunjavaju uvjete za popust, Joker će se automatski iskoristiti na najskuplji artikl.  Ako koristite više Jokera, isti će se primijeniti na najskuplje artikle redom od najskupljeg prema niže (primjerice, četiri Jokera na četiri najskuplja artikla koja zadovoljavaju uvjete). 

Također, ako imate četiri Jokera (odnosno izabrali ste iskoristiti četiri Jokera), ali postoje samo tri artikla koja ispunjavaju uvjete za popust u vašoj kupnji, automatski će se iskoristiti samo tri Jokera. Četvrti Joker ostaje za korištenje prilikom iduće kupnje, unutar razdoblja valjanosti Jokera.

Mogu li iskoristiti manje od četiri Jokera?

Da, možete koristiti manje od četiri Jokera u kupnji. Ako ne želite iskoristiti sve Jokere prilikom jedne kupnje, potrebno je deaktivirati funkcionalnost "Automatski iskoristi Jokere!” koja se nalazi ispod vašeg SPAR kȏda. Nakon navedenog, potrebno je ručno odabrati koliko Jokera želite iskoristiti za iduću kupnju.

Napomena: Posebni Jokeri se automatski primjenjuju i ne mogu se ručno ukloniti.

Koliko dugo vrijede moji Jokeri?

Razdoblje valjanosti kao i sve uvjete za korištenje vaših Jokera možete pronaći u pregledu "Jokeri" klikom na odgovarajući Joker. Ako postoji nekoliko Jokera s različitim rokom valjanosti, tijekom kupnje aktivirat će se Joker koji vam omogućuje najveću uštedu.

Mogu li odabrati na koji proizvod(e) će se primijeniti Joker?

Joker će se automatski primijeniti na najskuplji prihvatljiv artikl u vašoj kupnji. Ako imate više raspoloživih Jokera, drugi Joker u istoj kupnji automatski će biti iskorišten za drugi najskuplji prihvatljiv artikl itd.

Kako se Joker može koristiti za kupnju delikatesa?

Joker vrijedi za kupovinu delikatesa. Svaki Joker odnosi se na cijelu količinu sira, kobasice, mesa ili peciva.

Mogu li se kombinirati Joker i drugi popusti?

Molimo provjerite odgovarajuće uvjete korištenja kako biste utvrdili mogu li se Jokeri i ostale pogodnosti koristiti u kombinaciji. Prednost SPAR aplikacije je da automatski uzima u obzir svaku važeću kombinaciju digitalnih kupona, odnosno drugih pogodnosti i Jokera, te automatski dobivate najveću moguću uštedu za svoju kupnju.

Mogu li dijeliti Joker popuste s drugima?

Joker popusti šalju se pojedinačnim registriranim korisnicima. Slanje ili dijeljenje Joker popusta između korisnika nije moguće.

Mogu li iskoristiti svoje Joker popuste čak i ako nemam internetsku vezu?

Za korištenje aplikacije i Joker popusta potrebna je internetska veza. Korištenje
nije moguće bez internet veze, pomoću snimki zaslona, ispisa i sl.

Koje Jokere dobivam za svoju vjernost?

Dostupne su različite Joker promocije koje će imati različito vrijeme korištenja i sakupljanja. Za pojedine Jokere potrebno je zadovoljiti određene uvjete kako biste ih ostvarili. Za dodatne detalje o uvjetima ostvarivanja, potražite više informacija ispod ili klikni na statusnu traku Jokera u sekciji Jokeri u aplikaciju.

Welcome/Bonus Joker

Registrirajte se za korištenje SPAR aplikacije i dobit ćete četiri Welcome Jokera koji možete iskoristiti tijekom određenog perioda od preuzimanja aplikacije. Također, možete dobiti dodatne Bonus Jokere tijekom određenog promotivnog razdoblja. SPAR će vam poslati Bonus Jokere prema vlastitom nahođenju.

Shopping Joker

Nakon svake desete kupnje veće od 10 eura, dobit ćete Shopping Joker. Koristite svoj SPAR kȏd i skenirajte ga na blagajni kod svake transakcije. Budite oprezni pri oduzimanju kupona za povratnu naknadu ili drugih kupona i popusta, jer vrijedi ukupan iznos računa. Obvezno napravite razmak od najmanje 1 minute između svake transakcije.

Loyalty Joker

Za svakih potrošenih 200 eura dobiva se Loyalty Joker. Budite oprezni pri oduzimanju kupona za povratnu naknadu ili drugih kupona i popusta – primjenjuje se konačni ukupan iznos računa. Kako biste ostvarili pogodnost, skenirajte svoj SPAR kȏd na blagajni svaki put prije kupnje. 

Posebni Joker

Posebni Jokeri su Jokeri koje vam SPAR šalje na temelju vašeg osobnog iskustva u kupnji. Na primjer, ako ste kupovali u kategoriji kućnih ljubimaca, možete dobiti Poseban Joker za kupnju unutar kategorije kućnih ljubimaca. Ovi Jokeri se automatski iskorištavaju sljedeći put kada kupujete u toj kategoriji, u SPAR-u.

Gdje mogu pronaći uvjete ostvarivanja i korištenje Jokera?

U aplikaciji na početnoj stranici kliknite na sekciju “Jokeri”, jednostavnim klikom izravno na traku koja prikazuje vaš trenutni status prikupljanja. Ulaskom na sekciju “Moji Jokeri” na dnu aplikacije nalazi se gumb “Ovako funkcioniraju Jokeri” gdje ćete pronaći više informacija o funkcionalnosti različitih Jokera. Detaljnije uvjete ostvarivanja i korištenja možete pronaći klikom na svaki pojedini Joker.

Hoću li dobiti obavijest kada (novi) Jokeri budu dostupni?

Nakon registracije ili naknadno u postavkama aplikacije, možete promijeniti želite li zaprimati obavijesti i/ili reklamne poruke. Ako aktivirate obavijesti, primit ćete obavijest kada novi Jokeri postanu dostupni.

Ako pristanete na oglašavanje, također ćemo vas obavještavati o ostalim novostima i promocijama u odjeljku "Novosti".

Pregled svojih trenutnih Jokera i kupona možete provjeriti izravno na početnoj stranici aplikacije, bez davanja privola za oglašavanje.

Moja ušteda i Digitalni računi

Što je “Moja ušteda”?

Na početnoj stranici SPAR aplikacije pod “Moja ušteda” možete vidjeti koliko ste već uštedjeli sa svojim Jokerima, kuponima itd. Podaci u aplikacijiodnose se na tekuću godinu odnosno za kupnje za koje je izvršeno skeniranje vašeg SPAR kȏda na blagajni.

Ušteda na vašim kupnjama bit će prikazana u zbroju "Moja ušteda" čak i ako niste aktivirali "Digitalne račune".

Kako mogu prijeći na digitalne račune?

Aktiviranje opcije digitalnih računa možete izvršiti unutar aplikacije u sekciji “Više”. Nakon toga, SPAR kôd skenirate na blagajni prilikom kupnje te račun primate izravno u aplikaciju, odnosno nećete ga dobiti u tiskanom obliku.

Ako nemam mobitel sa sobom, mogu li naknadno dodati "uštedu” u aplikaciju?

Naknadno nije moguće knjižiti promet od kupnje. Za svaki unos u aplikaciju potrebno je skenirati SPAR kôd izravno na blagajni prije plaćanja.

Koliko su dugo moji digitalni računi dostupni u aplikaciji i mogu li ih sortirati?

Vaši digitalni računi bit će pohranjeni u vašoj SPAR aplikaciji 24 mjeseca od datuma kupnje. Želite li pojedine račune čuvati dulje vrijeme, npr. za jamstvo, možete preuzeti željene račune kao PDF pod sekcijom “Detaljni prikaz” te ga spremiti na drugoj lokaciji.

Račune je također moguće pregledavati i sortirati pritiskom na gumb "Filtriraj" pod "Računi" za filtriranje digitalnih računa po godini, mjesecu ili različitim poslovnicama (npr. po INTERSPAR-u ili SPAR-u).

Ako izgubim ili promijenim mobitel, gdje mogu pronaći svoje digitalne račune?

Svi računi, pohranjeni u digitalnom obliku, bit će dostupni na novom mobitelu nakon ponovne prijave u aplikaciju s vašom e-mail adresom te lozinkom. Također, zadržavate sve svoje trenutne pogodnosti (Jokere, kupone itd.).

Omiljene trgovine

Kako mogu označiti omiljenu trgovinu?

Prvo pronađite svoju omiljenu trgovinu klikom na "Otvori kartu" u gornjem desnom kutu početne stranice i prihvatite uvjete korištenja za karte. Unosom adrese, poštanskog broja ili lokacije prikazati će se trgovine u vašem području. Unos adrese nije potreban ako jednostavno podijelite svoju lokaciju. Kliknite na svoju omiljenu trgovinu među prikazanim lokacijama, a zatim je u detaljnom prikazu označite s “ ♥ Moja trgovina”.  Možete odabrati do tri omiljene trgovine na različitim lokacijama.

 

Koje prednosti mi donosi moja omiljena trgovina?

Uz sve nacionalne akcije, kupone i popuste, možete dobiti i aktualne lokalne kupone i popuste za svoju omiljenu trgovinu.

Opći uvjeti i Izjava o zaštiti podataka SPAR aplikacije

Imate li još pitanja o SPAR aplikaciji?

Imate li još pitanja o SPAR aplikaciji?

Ako imate dodatnih pitanja, slobodno se obratite našem SPAR korisničkom timu mailom na [email protected].