Opći uvjeti SPAR aplikacije

Svi pojmovi jednako se primjenjuju na sve spolove.

1. PODRUČJE PRIMJENE

1.1. Ovi opći uvjeti SPAR aplikacije (u nastavku: Opći uvjeti) uređuju uvjete i ograničenja korištenja SPAR aplikacije od strane krajnjih korisnika (u nastavku: Korisnik).

2. UGOVORNE STRANE, TRAJANJE, NENAPLATIVOST

2.1. Operater aplikacije i ugovorni partner Korisnika u pogledu njegovog korištenja je SPAR Hrvatska d.o.o., Slavonska avenija 50, 10 000 Zagreb, OIB: 46108893754, Tel.: 01 2410 900, Faks: 01 2410 975, E-mail: [email protected] (u nastavku: SPAR).

2.2. Ugovorni odnos u pogledu korištenja aplikacije (u nastavku: Korisnički odnos) započinje kada Korisnik preuzme aplikaciju te izvrši registraciju. Korisnički odnos sklapa se na neodređeno vrijeme.

2.3. Korisnik ima pravo na besplatno korištenje aplikacije sukladno odredbama Općih uvjeta za cijelo vrijeme trajanja Korisničkog odnosa.

2.4. SPAR nije obvezan za Korisnika pohraniti tekst ovih Općih uvjeta, već je Korisnik sam odgovoran za spremanje i arhiviranje Općih uvjeta.

3. OGRANIČENJE PRAVA KORIŠTENJA

3.1. Korisnik ima pravo korištenja aplikacije isključivo u svojstvu potrošača (kako je definirano Zakonom o zaštiti potrošača). Registraciju kao Korisnik mogu izvršiti isključivo punoljetne osobe, odnosno osobe koje su navršile 18 godina.

3.2. U slučaju kršenja odredbe iz prethodne točke 3.1., SPAR ima pravo na izvanredni otkaz Korisničkog odnosa, a Korisnik iz takvog otkaza ne može izvoditi nikakva prava.

4. KORIŠTENJE APLIKACIJE

4.1. Aplikacija se može koristiti tek nakon registracije Korisnika. Korisnik putem aplikacije kreira osobni korisnički račun. Da bi to učinio, Korisnik mora unijeti svoju e-mail adresu i izabrati lozinku. S jednom e-mail adresom moguće je kreirati samo jedan korisnički račun.

4.2. Korisniku će se dodijeliti SPAR kôd i jedinstveni identifikacijski broj (ID) kako bi mogao koristiti pogodnosti aplikacije. Jokeri, kuponi i druge pogodnosti (kao primjerice Digitalni račun) Korisnika povezani su s navedenim identifikacijskim brojem te su dodijeljeni korisničkom računu na koji je prijavljen Korisnik. U slučaju promjene mobilnog uređaja svi podaci povezani s korisničkim računom ostaju dostupni Korisniku. Pristup predmetnim podacima moguć je kroz prijavu s izabranim pristupnim podacima (izabrani e-mail i lozinka). Korisnik se s jednim korisničkim računom može istovremeno prijaviti na četiri mobilna uređaja, pri čemu se za vrijeme kupnje može koristiti samo jedan mobilni uređaj.

4.3. Korisnik može izabrati korištenje aplikacije na hrvatskom ili engleskom jeziku.

5. POGODNOSTI, OBAVJEŠTAVANJE

5.1. U okviru aplikacije omogućit će se Korisniku korištenje određenih pogodnosti i sadržaja (npr. kuponi, Jokeri i sl. povlastice). Također, Korisniku je omogućeno kroz aplikaciju pratiti radno vrijeme poslovnica. Nakon svake kupnje Korisniku će biti dostupne osnovne informacije o toj kupnji.

5.2. Korištenje ovih pogodnosti i sadržaja podliježe posebnim promotivnim uvjetima. Uvjeti ostvarivanja i korištenja pogodnosti dostupni su u aplikaciji za svaku pojedinu pogodnost.

5.3. SPAR dobrovoljno nudi pogodnosti putem aplikacije te zadržava pravo da ih u bilo kojem trenutku opozove. U slučaju opoziva Korisnik nema pravo zahtijevati ostvarivanje opozvanih pogodnosti, niti ima pravo na bilo kakva druga potraživanja prema SPAR-u.

5.4. SPAR koristi direktne komunikacijske kanale (push obavijesti i druge funkcionalnosti aplikacije za obavještavanje) kako bi Korisnika informirao o pogodnostima i sadržajima aplikacije. Radi bolje informiranosti i transparentnosti u pogledu pogodnosti (Jokera, kupona i dr.) SPAR će obavještavati Korisnika putem aplikacije o povlasticama, skorom isteku promocije, kao i o ostvarenim uštedama. Ako ste aktivirali opciju „push obavijesti“, bit ćete informirani i putem push obavijesti.

6. DIGITALNI RAČUN

6.1. Korisnik ima mogućnost da mu se račun za kupnje obavljene u SPAR-u izda u digitalnom obliku direktno putem aplikacije. Digitalni račun se sprema u aplikaciji na rok od 24 mjeseca, računajući od datuma kupnje, nakon čega više nije dostupan u aplikaciji. U slučaju prijevremenog brisanja korisničkog računa zbog neaktivnosti (vidi točku 7.5.) brisat će se prijevremeno i Digitalni računi.

6.2. Opcija „Digitalni račun“ služi lakšem pregledu kupnji i nema utjecaja na obveze pohranjivanja računa sukladno poreznim i drugim zakonskim propisima. Ovo vrijedi i za period pohrane Digitalnog računa sukladno točki 6.1. Općih uvjeta.

7. PRESTANAK KORISNIČKOG ODNOSA, BRISANJE KORISNIČKOG RAČUNA

7.1. Korisnik ima pravo redovno otkazati svoj Korisnički odnos u svako doba, bez navođenja razloga, s trenutnim učinkom. Korisnik otkazuje Korisnički odnos izborom funkcije „Izbriši SPAR aplikaciju“ u aplikaciji. U slučaju brisanja, Korisnik nepovratno gubi sve podatke koji su bili povezani s korisničkim računom (npr. Jokeri, kuponi i sl.)

7.2. SPAR može redovno izjaviti otkaz uz otkazni rok od tri mjeseca. Otkaz se može dati putem obavijesti Korisniku unutar aplikacije.

7.3. Stranke imaju uvijek pravo zbog važnih razloga izvanredno otkazati ugovor s trenutnim učinkom. SPAR ima pravo na takav izvanredni raskid u svakom slučaju ako Korisnik (a) povrijedi odredbe ovih Općih uvjeta, a u roku sedam dana od opomene SPAR-a ne prekine s predmetnom povredom i ne nadoknadi štetu koja je povredom nastala, ako (b) koristi aplikaciju u poslovne svrhe, a ne kao potrošač, i/ili ako (c) nije punoljetna fizička osoba, odnosno fizička osoba s navršenih 18 godina, i/ili ako (d) korištenjem aplikacije počini kažnjive radnje ili povrijedi prava trećih osoba.

7.4. Ako dođe do prekida Korisničkog odnosa, SPAR ima pravo Korisniku uskratiti pravo na pristup i daljnje korištenje aplikacije. Sve pogodnosti koje su putem aplikacije stavljene na raspolaganje Korisniku, gube se otkazom Korisničkog odnosa te ih nije moguće povratiti.

7.5. Korisnički račun se automatski briše ako je od posljednje aktivnosti Korisnika (=korištenja aplikacije, a što podrazumijeva otvaranje aplikacije uz prijavu na korisnički račun, uz pretpostavku postojanja veze na internetsku mrežu) prošlo 12 mjeseci. SPAR će Korisnika obavijestiti putem aplikacije o predstojećem brisanju korisničkog računa, kao i putem e-maila. Ako je Korisnik aktivirao push obavijesti onda će ga SPAR i tim putem obavijestiti o nadolazećem brisanju korisničkog računa. Korisnik može spriječiti automatsko brisanje korisničkog računa na način da prije konačnog dana za brisanje na bilo koji način koristi aplikaciju.

8. IZMJENE POGODNOSTI, IZMJENE OPĆIH UVJETA

8.1. SPAR ima pravo jednostrano izmijeniti aplikaciju, kao i pogodnosti koje su putem aplikacije stavljene na raspolaganje Korisnicima ako je to nužno radi (a) usklađenja aplikacije s odredbama ovih Općih uvjeta i/ili sigurnosti aplikacije i/ili omogućavanja korištenja pogodnosti koje su stavljene na raspolaganje putem aplikacije, i/ili (b) aktualizacije aplikacije zbog omogućavanja korištenja na aktualnom uređaju i/ili (c) osiguranja neometanog korištenja aplikacije i/ili ponuđenih pogodnosti za sve Korisnike sukladno važećim propisima i pravima trećih osoba i/ili (d) uvođenja dodatnih funkcionalnosti koje su u interesu Korisnika. Opći uvjeti se primjenjuju i na takve izmjene aplikacije, odnosno pogodnosti Korisnika.

8.2. Prilagodbe pogodnosti u okviru Korisničkog odnosa moraju biti razumne za Korisnika, opravdane s obzirom na opseg i sadržaj.

8.3. Kako bi se postigli ciljevi iz točke 8.1. SPAR ima pravo na izmjenu Općih uvjeta, poštujući ograničenja iz točaka 8.1. i 8.2. SPAR će obavijestiti Korisnika o svakoj takvoj izmjeni dva tjedna prije njezinog stupanja na snagu. Korisnik ima pravo prigovoriti svakoj takvoj izmjeni u roku dva tjedna od zaprimanja obavijesti o izmjeni. SPAR će u obavijesti i izmjeni informirati Korisnika o njegovom pravu
u na prigovor, kao i o roku za njegovo podnošenje.

9. OPSEG USLUGE, JAMSTVA

9.1. SPAR ne jamči ni za kakvu minimalnu dostupnost/upotrebljivost aplikacije bez pogrešaka, niti za bilo kakvi trajni opseg usluga i sadržaja koji se pružaju putem aplikacije. Osobito, SPAR zadržava pravo stavljanja izvan funkcije aplikaciju (uz poštivanje otkaznog roka iz točke 7.2.).

9.2. Budući da je Korisnički odnos besplatan, isključena je svaka odgovornost SPAR-a u vezi s korištenjem aplikacije. S tim u vezi, neće se uzeti u obzir zahtjevi Korisnika, neovisno o vrsti i osnovi zahtjeva, a osobito zahtjevi s osnove privremenih kvarova, ograničenja u dostupnosti aplikacije ili grešaka koje nastanu tijekom korištenja aplikacije.

10. ODGOVORNOST

10.1. SPAR je isključivo odgovoran za sadržaj koje je sam izradio te objavio i distribuirao putem aplikacije.

10.2. Odgovornost SPAR-a, njegovih zakonskih zastupnika, rukovoditelja, zaposlenika i drugih pomoćnika za povrede iz Korisničkog odnosa ograničena je na namjeru ili krajnju nepažnju, izuzev odgovornosti uzrokovanu smrću ili tjelesnom ozljedom potrošača.

10.3. SPAR ne odgovara za štetu nanesenu računalnim sustavima i drugim tehničkim uređajima trećih strana uzrokovanu preuzimanjima ili za bilo kakav gubitak i/ili zakašnjeli ili na drugi način neadekvatan prijem podataka ili poruka, osim ako šteta nije nastala krivnjom SPAR-a. Čak i u slučaju krivnje, SPAR je odgovoran isključivo u okviru ograničenja odgovornosti navedenih u ovome članku.

11. DOSTAVE

11.1. Pismena (izjave, očitovanja i sl.) SPAR-a relevantna za ugovorni odnos mogu se poslati Korisnicima na adresu elektroničke pošte koju je Korisnik odabrao za svoj korisnički račun. Pismena SPAR-a dostavljena Korisniku na predmetnu adresu elektroničke pošte (navedenu u profilu korisničkog računa u aplikaciji) smatraju se primljenima. Korisnik mora svoje relevantne podatke održavati ažurnim tijekom cijelog trajanja ugovornog odnosa.

11.2. Korisniku je moguće dostaviti očitovanja SPAR-a koja su relevantna za ugovorni odnos i drugim sredstvima (npr. putem obavijesti unutar aplikacije). Međutim, presumpcija primitka u smislu točke 11.1. nije primjenjiva u tom slučaju.

12. TEHNIČKI PREDUVJETI, AŽURIRANJE

12.1. Korisnik je odgovoran osigurati odgovarajući uređaj i internetsku vezu kako bi mogao koristiti aplikaciju i koristiti usluge koje se putem nje pružaju. U trenutku prve instalacije aplikacije, uređaj mora imati aktualni operativni sustav (ili prethodnu verziju, čiji datum prve objave nije stariji od 2 godine). Nema
posebnih tehničkih zaštitnih mjera.

12.2. Korisnik je također odgovoran za održavanje softvera aplikacije ažurnim, i to instaliranjem dostupnih ažuriranja.

13. KORISNIČKA SLUŽBA I KONTAKTI

13.1. Sve upite i prigovore vezane za korištenje aplikacije možete uputiti SPAR korisničkoj službi putem e-mail adrese: [email protected] ili putem telefona na broj 08007727.

14. SUDSKA NADLEŽNOST I PRIMJENJIVO PRAVO

14.1. Sudska nadležnost za sve sporove između SPAR-a i Korisnika koji bi eventualno proizašli iz i/ili u vezi s Korisničkim odnosom utvrđuje se u skladu sa zakonskim odredbama.

14.2. Na Opće uvjete i sve valjano sklopljene Korisničke odnose primjenjuje je hrvatsko pravo.