SPAR Hrvatska u tri godine smanjio količinu šećera u proizvodima vlastitih robnih marki za ukupno 53 tone

U okviru kampanje „Manje šećera, više zdravlja“ SPAR Hrvatska je partner svojim kupcima u odabiru zdravijih namirnica te smanjuje šećer u proizvodima vlastitih robnih marki kako bi ponudio što kvalitetnije proizvode te smanjio negativan utjecaj prekomjerne količine šećera u prehrani. SPAR također potiče proizvođače da se pridruže inicijativi kako bi zajedničkim snagama utjecali na smanjenje prekomjerne konzumacije šećera.

SPAR Hrvatska je i u 2020. godini intenzivno radio na smanjenju šećera u raznim kategorijama proizvoda poput kolača, bezalkoholnih pića, sirupa i cappuccina, tako da se na policama može pronaći čak više od 100 proizvoda u kojima je uspješno promijenio recepture i smanjio šećer bez utjecaja na prvobitni okus. Od početka inicijative 2017. godine do kraja listopada 2020. godine, SPAR je smanjio količinu šećera u proizvodima vlastitih robnih marki za 53 tone.

Riječ je o proizvodima robnih marki poput SPAR, S-Budget, SPAR Natur*pur i SPAR Vital, a među njima je 35 proizvoda domaćih proizvođača. Tako kupci na policama SPAR i INTERSPAR trgovina mogu pronaći slasne čupavce robne marke SPAR kod kojih je razina šećera smanjena za čak 40%. Od ostalih proizvoda izdvajamo SPAR Natur*pur Bio Ketchup i  S-BUDGET Estragon Senf.