Hrvatski proizvođači i dalje ostvaruju izvrsne rezultate kada je riječ o prodaji vlastitih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Ukupni „izvoz“ hrvatskih proizvoda u trgovinama SPAR-a porastao je u navedenim zemljama u odnosu na 2021. godinu 38,6 milijuna eura odnosno 36%, dok je ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz SPAR maloprodajnu mrežu preko 143 milijuna eura.
Najveći porast izvoza u 2022. zabilježen je u Austriji gdje je najviše rasla prodaja poznatih hrvatskih proizvoda poput Podravkine Linolade i Vegete te Atlanticove Cedevite. Značajan rast na austrijskom tržištu bilježe također Graševina Kutjevo i Badel Pelinkovac.
I na Slovenskom tržištu zabilježeni su izvrsni rezultati, a najveći rast ostvario je brend Violeta koji za SPAR proizvodi vlastitu marku vlažnih maramica. Podaci pokazuju da Slovenci vole i tradicionalne slavonske proizvode robne marke DOBRO koje plasira Žito d.o.o. Talijani i dalje ostaju vjerni hrvatskom bakalaru i Zigante tartufima.