

Uprava - rad u Centrali
Tim motiviranih stručnjaka u pozadini naših poslovnica garancija je neometanog odvijanja svih procesa u poslovnicama. Kolege iz različitih odjela u Upravi strateški planiraju daljnji razvoj i pružaju kompetentnu podršku kolegama u našim trgovinama.
Odjeli u Upravi
Nabava - upravljanje asortimanom
U dinamičnom okruženju tim SPAR nabave istražuje tržište, pronalazi nove i inovativne proizvode uvijek misleći na naše kupce i njihove interese. Naša nabava na početku je procesa koji vodi kvalitetnom i raznolikom asortimanu. Ako imate zavidne komunikacijske vještine, pratite trendove i analitični ste, dobro ćete se snaći u ovom uzbudljivom poslu.
Organizacijski razvoj i upravljanje poslovnim procesima
Rješavanje kompleksnih procesnih i projektnih problema svakodnevni su dio aktivne radne atmosfere u Sektoru organizacijskog razvoja i upravljanja poslovnim procesima. Sektor čini više odjela koji pokrivaju različita područja: Odjel osiguranja kvalitete, Odjel Akcijskog managementa, Upravljanje robnim procesima, Odjel upravljanja poslovnim procesima i projektima. Kreativne ideje iza kojih stojite i sposobnost prezentiranja istih uz otvoreni pristup svakom zadatku čine Vas idealnim kandidatom za pozicije u ovom Sektoru.
Logistika i transport
Naša moderna logistika efikasnom distribucijom osigurava kontinuiranu opskrbu SPAR trgovina - više od 20 hipermarketa i preko 100 supermarketa. Sistematičnost, organiziranost i analitičnost, vještine su koje tražimo za uspješno obavljanje ovog kompleksnog posla. Kao nacionalni trgovački lanac, nudimo vam dinamičan posao u kompleksnom logističkom okruženju, sa sjajnim prilikama za stjecanje specijalističkih znanja.
Gradnja i uređenje
Svake godine otvaramo nove trgovine, bilo da se radi o kvartovskim supermarketima ili velikim hipermarketima, što našem Sektoru gradnje i uređenja daje iznimnu važnost. Ovaj tim nudi Vam sudjelovanje u razvoju različitih izazovnih građevinskih projekata novogradnje i rekonstrukcije te uređenja naših trgovina. Od faze projektiranja kroz fazu vođenja projekta do njegove realizacije, nove zaposlenike očekuje dinamično okruženje koje omogućuje osobni i profesionalni rast i razvoj.
Financije, računovodstvo i kontroling
Evidentiranje i analiza, mjerenje i tumačenje ekonomske aktivnosti i uspješnosti tvrtke temelj su u donošenju poslovnih odluka bitnih za daljnji rast tvrtke. Svakodnevnim radom zaposlenici u financijama dobivaju širu sliku o poslovanju. Posjedujete li računovodstvene i financijske kompetencije, izvrsne komunikacijske vještine te ste vješti u radu s brojkama, ovo je posao stvoren za Vas.
Informatika
Internacionalna suradnja s kolegama iz inozemstva, zaposlenicima daje priliku za razmjenu znanja koja se ne propušta. Dinamično radno okruženje našeg IT odjela neprestano se širi, razvija i nadograđuje najsuvremenijim tehnologijama i rješenjima. Razvijamo najmodernije IT proizvode za trgovine i usluge za poslovna područja i trgovine. Implementiranje tih inovacija doprinosi uspjehu tvrtke. Tvrdimo da je ovo pravo mjesto za početak ili razvoj Vaše karijere.
Ljudski resursi
Rad s ljudima svakako je izazov, no pruža i ogromno zadovoljstvo. Identificirati talente te podržati kolege u razvoju vještina, otkrivanju novih potencijala i napredovanju, najljepši su zadatci u našem odjelu. U kompaniji s više od 4500 zaposlenih i preko 120 trgovina, dnevni poslovi u ljudskim resursima traže kreativnost, analitičnost, spretnost u komunikaciji na svim razinama, dobru organizaciju i timski rad. Posjedujete li te vještine, svakako nam se javite!
Marketing
Područja kojima se bavi ovaj tim uključuju oglašavanje, digital, PR, posebne projekte i dizajn vlastitih marki. U kreativnoj atmosferi ovaj tim razvija rješenja od početne ideje do sadržajnih i vizualnih poruka. Proces je to u kojem je pravi užitak sudjelovati. Sve što se razvija u našem Marketingu ima za cilj učiniti život naših kupaca lakšim. Imate li već sada kakvu ideju koju želite podijeliti s nama?