
Klikni na ikonu niže i započni razgovor s nama!
SPAR chatbot: Odsad smo dostupni na WhatsApp i Viber aplikacijama.
Servisne informacije o najbližoj SPAR i INTERSPAR prodavaonici, radno vrijeme nedjeljom za narednih mjesec dana te aktualne kataloge pronađite u obje aplikacije, a u WhatsAppu uživajte i u chatanju s našim agentima te pronađite inspiraciju za kuhanje.
Česta pitanja
1. Kako se mogu povezati sa Sparom na WhatsAppu?
Jednostavno skenirajte QR kôd i započnite razgovor. Nakon što inicirate razgovor u WA messengeru, otvorit će vam se šest opcija dostupnih odgovora.
2. Kako mogu provjeriti je li najbliža trgovina otvorena nedjeljom?
Nakon što pokrenete razgovor na WhatsAppu, kliknite na opciju “Provjerite koje su trgovine otvorene nedjeljom” i pratite korake koji uključuju dijeljenje vaše lokacije. Poslat ćemo vam popis najbližih otvorenih trgovina i link s uputama.
3. Kako mogu saznati koja mi je trgovina najbliža?
Nakon što pokrenete razgovor na WhatsAppu, kliknite na opciju “Pronađite najbližu otvorenu SPAR trgovinu” i pratite korake koji uključuju dijeljenje vaše lokacije. Nakon toga će vam se prikazati 4 najbliže trgovine, njihovo radno vrijeme i link s uputama.
4. Kako mogu dobiti tjedni letak na WhatsApp?
Nakon što pokrenete razgovor na WhatsAppu, kliknite na opciju “Istražite najnovije ponude i popuste u našem katalogu”, a mi ćemo vam poslati link.
6. Kako mogu kontaktirati SPAR korisničku službu za dodatne ili povratne informacije?
Nakon što pokrenete razgovor na WhatsAppu, kliknite na opciju "Provjerite dostupnost artikala" ili "Ostali upiti" i pošaljite poruku našim agentima.
Radno vrijeme kontakt centra je: pon. - čet. 8-16h, pet. 8-14.30h