Dijetalna namirnica

Slatkovodne ribe na tanjuru

Korist konzumacije morske ribe svima je već odavno poznata. Ali uz stanovnike morskih dubina, i slatkovodne ribe doprinose poboljšanju našega zdravlja. Pastrva, šaran, štuka, som i smuđ slatkovodne su ribe i vrlo dobar izbor za kvalitetan obrok. Niskokalorične su i bogate bjelančevinama i omega-3 masnim kiselinama jednako kao i morske vrste. Meso slatkovodnih riba posebno je bogato vitaminom B12, koji pozitivno utječe na živčani sustav i aktivno sudjeluje u stvaranju krvnih stanica. Sadrže i minerale selen, mangan, bakar, željezo i fosfor.

Sjajne mogućnosti pripreme

Jedna od brojnih prednosti konzumiranja ribe općenito je što je lakše probavljiva od mesa. Konzumacija slatkovodne ribe preporučuje se barem dva puta tjedno. Kuhana u juhama, pečena, usitnjena u popečcima ili marinirana u salatama, slatkovodna riba može obogatiti svaki jelovnik. Zbog kratke termičke obrade ova je namirnica idealan odabir za brze tjedne obroke. Ako se katkad zaželite i drugih okusa ili nemate vremena pripremiti kvalitetan obrok sa svježom ribom, uvijek postoji alternativa. Možete je zamrznuti, posušiti, usoliti ili dimiti.