Top 5 za top formu! Namirnice uz koje su prijatelji vitalnosti

Izgladnjivanje nikada nije bio pravi put za gubitak viška kilograma. Naprotiv, često ne bi dalo očekivane rezultate. Na kraju krajeva, zašto biste uopće gladovali kada možete uživati u okusima razne hrane i pritom mršavjeti. Samo je važno znati koje namirnice su prijatelj dobre linije, a koje neprijatelj.

Na putu do optimalne težine i željenog izgleda važno je mudro isplanirati jelovnik i uključiti namirnice koje su dobronamjerne za vašu liniju. Birajte hranu koja će vas istovremeno zasititi i napuniti energijom, a ne praznim kalorijama i koja će potaknuti u organizmu gubitak kilograma. Namirnice koje vam donosimo i koje pomažu u programima mršavljenja nisu samo izvrsne radi svojih svojstava u pogledu gubitka viška kilograma već su i vrlo ukusne.

1. Kruške

Kruške su bogate vlaknima te stvaraju osjećaj sitosti i sprečavaju da se prejedate. Naš savjet je da pojedete krušku prije svakog obroka kako biste obuzdali glad. Nemojte ih guliti jer se većina korisnih vlakana nalazi upravo u kori. Za što veću učinak mršavljenja slobodno pojedite do tri kruške na dan.

2. Grejp

Prema nekim istraživanjima, ako pojedete pola grejpa prije svakog obroka možete izgubiti i do kilogram tjedno, čak i ako ništa drugo ne promijenite u vašoj prehrani. Grejp pomaže pri regulaciji inzulina pa će se hrana koristiti za energiju, umjesto da se pohranjuje u organizmu kao masno tkivo. Sve što smanjuje razinu inzulina pomaže ljudima kod mršavljenja, a grejp je zasigurno jedna od takvih namirnica.

3. Bademi

Šaka badema dnevno pomoći će vam da brže smršavite. Ovi orašasti plodovi sadrže vitamin E, zasitna vlakna i proteine. Grickajte ih dok ste na poslu umjesto pekarskih proizvoda i sličnih kalorijskih bombica. Tako ćete smanjiti količinu masti u vašem organizmu, a sigurno će vas s vremenom razveseliti i sve manji obujam u struku!

4. Jaja

Doručak je ključan obrok u danu, a najbolje ga je započeti s jajima koja su bogat izvor proteina. Istraživanja su pokazala da oni koji pojedu jaja za doručak, duže ostanu siti tijekom dana. Kuhana jaja svakako su zdravija od pečenih. Ako nikako ne možete bez kajgane, svakako izbjegnite dodavanje maslaca želite li izgubiti koji kilogram viška.

5. Jabuke

Jabuke sadrže zasitna vlakna koja će vam stvoriti osjećaj sitosti pa ćete manje posezati za kaloričnim obrocima. Sadrži i pektin koji smanjuje količinu masnoće u tijelu jer se veže s vodom. Savjetujemo da pojedete jednu jabuku prije svakog obroka jer ćete tako unijeti manje kalorija u organizam.