Spar.hr zbog boljeg korisničkog iskustva koristi kolačiće (eng. "cookies"). Klikom na "Slažem se" prihvaćate korištenje kolačića.

Usluge

spar darovne kartice

Najčešće postavljana pitanja

1. Gdje mogu kupiti Spar Poklon karticu?

Spar Poklon kartice se mogu kupiti na blagajnama svih Spar supermarketa i Interspar hipermarketa u Hrvatskoj.

2. U kojem vremenu moram potrošiti iznos na kartici?

Iznos s Poklon kartice treba iskoristiti u roku 12 mjeseci od dana kupovine kartice. Nakon isteka roka od 1 godine kartica postaje nevažeća bez posebne dodatne obavjesti od strane SPAR Hrvatska d.o.o.

3. Kada Poklon kartica postaje aktivna, odnosno kada se može s njom početi plaćati?

Poklon kartica postaje važeća trenutkom kupnje na blagajni.

4. Koji je najviši iznos koji se može uplatiti na Poklon karticu?

Najviši iznos koji se može uplatiti na Poklon karticu s varijabilnim iznosom je neograničen s time da ne može biti manji od 50,00 kn.

5. Kako se plaća Spar Poklon karticom?

Poklon karticom vlasnik plaća cjelokupan ili djelomičan iznos kupovine. Prilikom kupovine kupac blagajnici predočuje blagajnici. Ukoliko preostali iznos na kartici nije dovoljan za podmirenje cijelog iznosa, ostatak kupac može podmiriti svim ostlim načinima plaćanja.

6. Kako provjeriti stanje na kartici, odnosno preostali iznos na kartici?

Stanje na Poklon kartici jednostavno se može provjeriti na www.spar.hr ili na svim prodajnim mjestima Spar supermarketa i Interspar hipermarketa.

7. Mora li se iznos na kartici potrošiti odjednom ili je moguće plaćati u više navrata?

Iznos na kartici se ne mora iskoristiti odjednom, što znači da proizvode i usluge možete plaćati u više navrata sve dok na kartici imate raspoloživih sredstava.

8. Mogu li se Poklon karticom plaćati artikli koji su na popustima, akcijama?

Spar Poklon karticom mogu se plaćati svi proizvodi bez obzira nalaze li se u posebnoj ponudi ili na akcijama.

9. Je li Spar Poklon kartica prenosiva na treću osobu?

Obzirom da se Poklon kartica ne izdaje na ime, prenosiva je na treće osobe.

10. Gdje se nalazi PIN pomoću kojeg se može provjeriti stanje na kartici?

PIN se nalazi na stražnjoj strani kartice. Prilikom kupovine PIN je zaštićen i pokriven te je potrebno postrugati foliju ispod koje se nalazi PIN.

11. Gdje se može provjeriti datum do kojeg kartica važi?

Valjanost kartice se može provjeriti na svim prodajnim mjestima na kojima se kartica može koristiti.

12. Može li se iznos na kartici doplatiti?

Ne, iznos na kartici se ne može doplatiti, no možete jednostavno kupiti novu karticu.

13. Ukoliko preostali iznos na kartici ne pokriva iznos računa, je li moguće razliku doplatiti nekim drugim sredstvom plaćanja?

Razlika između preostalog iznosa na kartici i iznosa računa može se podmiriti svim prihvaćenim načinima plaćanja.

14. U slučaju gubitka kartice može li se ona poništiti?

SPAR Hrvatska d.o.o. ne preuzima odgovornost za gubitak kartice i ona se ne može poništiti.